Klacht: PostNL is zeer traag met inklaren van buitenlandse zending.

op 21 februari 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik heb 28 december 2017 een product in China besteld. Het pakje is keurig van daar opgestuurd naar Nederland. Het pakketje is opgestuurd en dagen daarna aangekomen in Nederland op 11 januari. Ofwel men heeft er hier dagen over gedaan om bekend te maken dat het is aangekomen.
Nu is het inmiddels 21 februari en ligt mijn pakketje nog steeds bij PostNL te wachten totdat men de moeite gaat nemen om het in te klaren en bij mij te bezorgen.
Een zeer slechte service waar ik ook nog voor moet gaan betalen.
Als ik bel dan zegt men, dat het pakketje bij hun onbekend is, de track en trace code van AliExpress is hun onbekend, of ik krijg de smoes; mogelijk is het uitverkoren voor een steekproef van de douane.
Met andere woorden, het pakketje bestaat niet volgens hun, (zolang ze het in een krat laten liggen dan) maar op de track en trace van AliExpress is het bij hun aanwezig.
Zeer slechte service waarbij ik geen haar verder kom als ik bel of mail.

Ik zou tevreden zijn als men binnen enkele dagen eea afgehandeld had.
Zelfs als men nu ineens wel haast zou maken, zou ik slechts een milde glimlach op kunnen brengen.

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 21 februari 2018 om 13:04 geantwoord

Geachte heer van Hillo,

Bedankt voor uw bericht. Ik vind het zeer spijtig dat u zo lang op uw pakket moet wachten. Ik reageer graag op uw bericht.

U geeft aan een pakket van AliExpres heeft besteld op 28 december 2017 en dat deze nog niet is bezorgd. Ik kijk daarom graag even mee met u mee naar de situatie. Hiervoor ontvang ik graag de tracking code van het pakket.
Zodra dit deze bekend is kan ik u van een duidelijk antwoord voorzien.

Ik zie uw reactie, inclusief de tracking code, graag tegemoet.

Bericht van PostNL

7 maanden geleden - Geachte heer van Hillo, Ik wil u vragen om uw reactie in een nieuw bericht te sturen. Tot mijn spijt is uw bericht per ongeluk op opgelost gezet. Mijn excuses voor het ongemak. Ik zie uw reactie graag tegemoet. Met vriendelijke groet, PostNL

Heeft op 21 februari 2018 om 15:21 geantwoord

Foutje, kan gebeuren.