Klacht: PostNL is mijn pakket kwijt maar markeert het als afgeleverd.

Duanvantslot op 08 september 2021 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

PostNL is mijn pakket kwijt maar markeert het als afgeleverd.

Mijn pakket uit China is waardevol, is ingeklaard bij de douane maar is niet op mijn adres afgeleverd (toen ik aan het werk was). Geen brief of buurman heeft het ontvangen.

Dit brengt me tot de conclusie dat het verloren is of dat er iets niet klopt. Als ik PostNL om meer informatie vraag, zijn ze onbehulpzaam en zeggen ze dat ik contact moet opnemen met de verzender. Op uw systeem staat echter dat het is afgeleverd, dus de verkoper heeft er natuurlijk geen zin in om een zaak te openen. Ik vind het onaanvaardbaar dat je pakketten kunt verliezen en weigeren de ontvangers te helpen.

Gewenste Oplossing:

Markeer het pakket als niet-afgeleverd op uw systeem of lever een bewijs van levering.

Open een claim voor het verloren pakket.

Excuses voor de onbehulpzame en onbeleefde klantenservice die niet bereid is om de situatie te onderzoeken dat ik gedwongen ben om naar de Klacht-website te gaan om enige vorm van hulp te krijgen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

1 jaar geleden - Geachte heer/mevrouw, Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een vraag heeft over uw pakket. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie: - de tracking code van het betreffende pakket. Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht. Met vriendelijke groet, PostNL Klantenservice

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 08 september 2021 om 08:36 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/mevrouw,

Onlangs heeft u via deze website een melding bij ons gedaan. Om uw melding goed in behandeling te kunnen nemen, zijn er meer gegevens of aanvullende info van u nodig. Er is u in een vorig bericht gevraagd deze informatie spoedig aan te leveren, zodat uw melding verder in behandeling kon worden genomen.

Helaas hebben wij van u geen reactie mogen ontvangen op ons informatieverzoek. Ik ga er dan ook van uit dat uw melding inmiddels is verholpen en/of dat u via een van onze andere kanalen van antwoord bent voorzien. Uw melding op klacht.nl wordt daarom afgesloten.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

Met vriendelijke groet,

PostNL Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Duanvantslot