Klacht: PostNL heeft waardevol pakket niet afgeleverd op de dag en tijd die PostNL had toegezegd.

op 13 oktober 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

PostNL deelde mee dat een pakket zou worden afgeleverd ’s midddags op 29 september 2017.
We zijn hier speciaal voor thuisgebleven. We hebben niets ontvangen.
Ze meldden dat ze ons “gemist” hadden. Hoezo. We waren thuis. Kan een postbedrijf als PostNL het adres niet vinden? Of had de bezorger haast? We verliezen steeds meer vertrouwen in PostNL.

Gewenste Oplossing:

Als PostNL het pakketje vandaag nog aflevert.
En een verklaring geeft hoe ze ons hebben kunnen "gemist".

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

2 maanden geleden - Geachte heer Rosenhart, Hartelijk dank voor uw bericht. Wat ik hieruit opmaak is dat u vorige week een pakket verwachte, maar dat er werd aangegeven dat u niet thuis zou zijn geweest. Dit terwijl dit wel gewoon het geval was. Ik kan me indenken dat dit de nodige verontwaardiging heeft opgeleverd en wil u dan ook in de eerste plaats mijn excuses aanbieden. Zou u ons de 3S-code van het betreffende pakket kunnen sturen? Dan kijk ik met u mee wat er exact gebeurd is en maak ik indien nodig direct een klacht aan. Graag hoor ik van u. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van PostNL

2 maanden geleden - Geachte heer Rosenhart, Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben we aanvullende informatie van u nodig. We hebben u daarom een e-mail gestuurd maar hebben tot op heden nog geen reactie van u ontvangen. Om u zo goed mogelijk verder te kunnen helpen ontvangen we graag de gevraagde informatie van u. Met vriendelijke groet, PostNL

Reactie van de melder van de klacht rosen172

2 maanden geleden - Het pakket is inmiddels afgeleverd. De bezorger zei daarbij dat we niet thuis waren bij een eerste bezorgpoging. Dat is niet waar, ik was speciaal daarvoor thuisgebleven. Mijn vrouw was ook thuis. O, zei de bezorger, dan mijn excuses. Wat koop ik voor onbetrouwbaarheid en ongemeende excuses!

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 16 oktober 2017 om 16:25 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Rosenhart,

Hartelijk bedankt voor uw reactie. Ik ben blij om te horen dat u dit pakket inmiddels in uw bezit heeft. Het spijt me dat het excuses van de medewerker niet welgemeend over kwam. Ik hoop dat het met toekomstige pakketten weer correct zal verlopen. Mocht dit niet het geval zijn dan verneem ik dit uiteraard graag van u en stuur dan ook de 3S-code van het pakket mee zodat er een melding van gemaakt kan worden.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice; http://www.postnl.nl/klantenservice/

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door rosen172