Klacht: Postnl heeft NIET aan de afspraken gehouden

op 25 mei 2016 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op de datum waarop mijn pakket afgeleverd moest worden, was ik de hele dag thuis. Ik heb zelfs gebeld naar PostNl om te vragen om hoe laat ik ze kan verwachten. Een medewerker van PostNl gaf aan dat ze tussen 18:00 en 21:00 langs zouden komen. Rond 17:30 keek ik in de postbus en zag ik een kaart van ‘we hebben u gemist’. Ze hebben niet aangebeld. Ik moest de volgende dag in Amsterdam zijn. Ik heb de adresweiziging doorgeven via de PostNl app. De track-and-trace gaf aan dat het vanaf 15:00 bij de Tabacspecialist Sproet afgehaald kan worden. Ik was rond 15:30 op de bovengenoemde adres, maar mijn pakket was niet op de locatie. Op de app stond dat het tussen 20:30-22:00 bezorgd zal worden, terwijl de winkel tot 17:00 open blijft.

Gewenste Oplossing:

Op de moment dat jullie de afspraken waren nagekomen.
Maandag 23 mei ik ga emigreren, dus ik zou tevreden zijn als jullie het kosteloos naar Curacao opsturen.

U kunt contact opnemen via andrebakhuis@gmail.com

In afwachting op uw reactie.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 25 mei 2016 om 11:52 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte meneer Bakhuis,

Bedankt voor uw aanmelding. Uit uw bericht begrijp ik dat de bezorger niet bij u heeft aangebeld en dat uw pakket niet op de afgesproken locatie aanwezig was. Allereerst mijn excuses hiervoor.

Ik heb een melding gemaakt van het feit dat de bezorger niet heeft aangebeld. De bezorger zal hierop worden aangesproken. Deze melding wordt intern afgehandeld, hiervan krijgt u zelf geen persoonlijke terugkoppeling. Ik zie dat de zending inmiddels (op 24-05-2016) is afgehaald van de PostNL locatie. Nogmaals mijn excuses voor het ongemak.

Ik hoop u zo voldoende te hebben geïnformeerd.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door Roxed_1@yahoo.com