Klacht: Postnl heeft mijn zending kapot gemaakt

op 19 mei 2020 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

DAT IS NIET EERLIJK OM ALS OPGELOST TE MARKEREN, ALS HET HELEMAAL NIET ZO IS!!!
POST.NL GAAT NIKS VERGOEDEN. Ik heb dus 13,50 euro betaald om mijn zending helemaal kapot te maken.

Ik heb een fotolijst verzonden, goed ingepakt en overal op de doos rondom breekbaar geschreven.
Ontvanger kreeg een totaal kapotte glas van de fotolijst.

Gewenste Oplossing:

Ik wil volledige bezorgkosten van 13,50 euro terug en 10 euro voor een kapotte fotolijst

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

4 maanden geleden - Geachte heer, mevrouw, Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat een door u verzonden pakket beschadigd is aangekomen. Ik begrijp dat u hier erg teleurgesteld over bent en een vergoeding wenst. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht. Een eventuele vergoeding is alleen mogelijk indien het pakket verzekerd is verzonden. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:- Wat is de Track en Trace-code van het pakket?Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht.Met vriendelijke groet, PostNL Klantenservice

Reactie van de melder van de klacht zhurchik

4 maanden geleden - de track en trace code is 3SBSIS555481239

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 19 mei 2020 om 12:46 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor de aanvullende gegevens. Ik heb het een en ander nagekeken en omdat u het pakket onverzekerd heeft verzonden, heeft u helaas geen recht op schadevergoeding van PostNL. Wilt u een volgende keer in aanmerking komen voor een schadevergoeding dan kan dat vanaf 1,65 euro extra.

Wel maak ik een klacht aan om de verantwoordelijke personen hierop aan te spreken. U ontvangt hiervan geen verdere reactie, maar wij gebruiken uw klacht om onze dienstverlening verbeteren. Uiteraard excuses voor het ongemak dat is ontstaan.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

Met vriendelijke groet,

PostNL Klantenservice

Heeft op 19 mei 2020 om 12:53 geantwoord

Mijn klacht is niet opgelost. De bezorgers kunnen post gewoon kapot maken en geen verantwoordelijk hebben.

Reactie van de melder van de klacht zhurchik

4 maanden geleden - DAT IS NIET EERLIJK OM ALS "OPGELOST" TE MARKEREN, ALS HET HELEMAAL NIET ZO IS

Alle klachten die gemeld zijn door zhurchik