Klacht: Postnl heeft mijn zending kapot gemaakt

op 22 mei 2020 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik heb een fotolijst verzonden, goed ingepakt en overal op de doos rondom breekbaar geschreven.
Ontvanger kreeg een totaal kapotte glas van de fotolijst.

Ik wil volledige bezorgkosten van 13,50 euro terug en 10 euro voor een kapotte fotolijst

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

4 maanden geleden - Geachte heer, mevrouw, Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat een door u verzonden pakket beschadigd is aangekomen. Ik begrijp dat u hier erg teleurgesteld over bent en een vergoeding wenst. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht. Een eventuele vergoeding is alleen mogelijk indien het pakket verzekerd is verzonden. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:- Wat is de Track en Trace-code van het pakket?Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht.Met vriendelijke groet, PostNL Klantenservice

Reactie van de melder van de klacht zhurchik

4 maanden geleden - de track en trace code is 3SBSIS555481239

Heeft op 22 mei 2020 om 13:55 geantwoord

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw reactie en aanvullende informatie. Graag informeer ik u.

Door middel van uw Track en Trace-code zie ik dat het gaat om een onverzekerd pakket. Een onderzoek instellen is in deze situatie tot mijn spijt niet mogelijk en omdat het pakket niet verzekerd is komt u volgens de Algemene Voorwaarden niet in aanmerking voor een schadevergoeding. Naar aanleiding van uw contact met onze Klantenservice is een klacht gemeld bij de bezorgafdeling om dit soort situaties in de gaten te kunnen houden en de bezorging te kunnen verbeteren. Het spijt me dat ik hierin verder niets meer voor u kan betekenen. Mijn excuses voor de overlast die u van deze situatie heeft ondervonden.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl

PostNL Klantenservice

Heeft op 22 mei 2020 om 14:55 geantwoord

Dat is geen oplossing

Alle klachten die gemeld zijn door zhurchik