Klacht: postNl heeft mijn pakketje verloren

op 24 juni 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik heb een pakje uit de US besteld. Volgens de tracking is het pakje in Rotterdam gearriveerd. Vervolgens zou het pakje door de post.nl bezorgd moeten worden. Echter het pakje heb ik tot nu toe niet ontvangen (al 2 maanden)
Ik wou een contact met post.nl daarover hebben. Je kan op 3 manieren dat doen: via chat, via telefoon, per post.
Via een chat is niet gelukt, je kan uren voor je pc te zitten en wachten wanneer je een verbinding krijgt, waardeloos!
Via de telefoon werkt het ook niet, omdat de agent aan de telefoon alleen de 3S barcode wil weten en die heb ik natuurlijk niet.
Zo ik heb mijn klacht per post gestuurd.
Tot mijn verbazing krijg ik een reactie waarin post.nl mij naar de afzender verwijst voor een passende oplossing! De afzender heeft de zending netjes naar NL gestuurd en postNL zou de zending overnemen. Ik verwacht een passende oplossing van postNL

ik krijg mijn geld terug van postNL of mijn paketje

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 24 juni 2017 om 14:19 geantwoord

Geachte heer, mevrouw Monsma,

Hartelijk bedankt voor uw reactie. Het spijt me om te vernemen dat u dit pakket niet heeft ontvangen en dat het u zoveel moeite heeft gekost om onze klantenservice te bereiken.

Wanneer een pakket uit het buitenland niet aankomt bij de geadresseerde dan is het internationaal zo afgesproken dat de afzender bij zijn of haar lokale postdienst in het land van verzending een onderzoek kan instellen. Vandaar dat u door mijn collega bent doorverwezen naar de afzender. Ik adviseer u om dit advies op te volgen. Als geadresseerde komt u niet in aanmerking voor een vergoeding.

Heeft op 27 juni 2017 om 15:46 geantwoord

bedankt voor de reactie
uit mijn ervaring leveren dergelijke onderzoeken niks op.

Alle klachten die gemeld zijn door vv-vv