Klacht: PostNL heeft mijn naam niet verzonden, daarom kon het pakket niet worden afgeleverd

op 23 december 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Sorry, ik kan geen Nederlands spreken, ik schrijf met ggogle vertaler
een Hollandse verkoper stuurde me een pakketje naar Duitsland
met PostNL.
PostNL gebeurde er een fout, dat mijn naam niet werd overgebracht, daarom kon het pakket niet worden afgeleverd. het pakket is nog steeds in Duitsland, stuur dringend de naam van de ontvanger naar deutschlad

Gewenste Oplossing:

het pakket is nog steeds in Duitsland, stuur dringend de naam van de ontvanger naar deutschlad zodat het kan worden afgeleverd

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht domondo

1 maand geleden - bericht van de ontvanger: Ik heb eindelijk het pakket, het ding is gedaan, het is allemaal goed.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 29 december 2017 om 15:19 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Ruthman,

Hartelijk bedankt voor uw aanvullende bericht. U heeft het goed vertaald via google. Ik ben blij dat het pakket inmiddels op de bestemming is aangekomen.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice; http://www.postnl.nl/klantenservice/

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door domondo