Klacht: Postnl geeft geen antwoord.

op 10 maart 2020 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik verzoek jullie om antwoord te geven op een simpele vraag,nml hoe verklaren jullie dat ik een pakje online volg vanuit China in transit in Spanje en vervolgens naar het postnlsorteercentrum dit alles met duidelijk zichtbaar bij de tracktrace mijn naam mijn adres en postcode enz en nadat het jullie sorteercentrum verlaat ineens een andere naam bevat?.

Ik ben tevreden als ik een logisch en waarheidsgetrouw antwoord krijg,zal waarschijnlijk moeilijk worden want eerlijkheid staat niet hoog in het vaandel bij postnl.

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 10 maart 2020 om 12:46 geantwoord

Geachte heermevrouw,

Ik snap inderdaad dat u flink baalt van deze situatie. Helaas kan ik ook niet achterhalen wat hier is gebeurd. Bij de inklaring worden de gegevens die op het pakket staan aangegeven overgenomen. Het enige wat ik u aan kan raden is contact op te nemen met de afzender. Zij kunnen dan contact opnemen met hun postorganisatie voor een mogelijk schadevergoeding en kunnen u direct een oplossing bieden.

PostNL Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Klepzeiker13