Klacht: PostNL chauffeur laat pakketjes buiten achter

op 11 september 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Het betreft een gezamenlijke klacht van een zowel een aantal buren als ik . We zijn helemaal.klaar met de werkwijze van deze nieuwe post NL bezorger in de wijk .

Het gebeurt heel vaak zelfs bijna altijd dat hij pakketjes gewoon doodleuk bij de voordeur aan de straatkant neer zet en weer verder rijd . Zo heb ik een boekenpakket al van een buurman op straat gevonden twv €400 en toen ik het pakket bekeek en zag dat van de buurman was heb ik.het mee genomen aangebepd.en afgegeven , maar ieder willekeurig persoon had het kunnen mee nemen .

Mijn pakketje van bol.com heeft mijn dochter ook bij de deur gevomden omdat ze aan het buitenspelen was en zag dat iemand een doosje neer heeft gelegd weer had iedereen dit kunnen pakken zonder problemen.

Deze Post NL bezorger dient aangesproken te worden op.zijn werkwijze .

Als de chauffeur gewoon aan belt en het pakket persoonlijk aflevert dit is waarvoor betaald word namelijk en niet om pakketjes op straat te gooien en weg te gooien en ieder willekeurig iemand deze kan mee nemen.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

3 maanden geleden - Geachte heermevrouw, Hartelijk dank voor uw bericht. U zegt dat er een aantal pakketten gewoon bij u voor de deur worden geleverd. Mijn oprechte excuses hiervoor. Graag reageer ik op uw bericht. Dit is natuurlijk absoluut geen goede zaak. Ik maak hier graag een melding van zodat we dit met de bezorger kunnen bespreken. Mag ik hiervoor nog de 3S-code sturen? Ik zie uw antwoord graag tegemoet. Met vriendelijke groet, PostNL

Heeft op 11 september 2018 om 08:46 geantwoord

Geachte heer, mevrouw,

Onlangs heeft u via deze website een melding bij ons gedaan. Om uw melding goed in behandeling te kunnen nemen, hebben wij meer gegevens of aanvullende info van u nodig. We hebben u in een vorig bericht gevraagd deze informatie spoedig aan te leveren, zodat wij uw melding verder in behandeling konden nemen.

Helaas hebben wij van u geen reactie mogen ontvangen op ons informatieverzoek. Wij gaan er dan ook van uit dat uw melding inmiddels is verholpen enof dat u via een van onze andere kanalen van antwoord bent voorzien. Uw melding op klacht.nl wordt daarom afgesloten.

PostNL Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Mj86