Klacht: PostNL Buitenland pakket onnodig lang bij inklaring zelfs bij Expresse zending

op 05 juli 2012 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Keer op keer het zelfde probleem met pakket zendingen uit de US of ander land (buiten Europa)altijd kost het bij deze partij moeite om je pakket binnen 1-2 dagen vrij te krijgen bij het inklaren. Zelfs bij Expresse zendingen kost het minimaal 1 week, je pakket blijft maar hangen bij deze afd. Klachten deponeren bij PostNLWebcare werkt niet “komt door de douane” onzin verhaal met Fedex, DHL, etc de volgende dag inklaring in orde. Service verlening is een ramp, misschien massaal GEEN gebruik meer maken van PostNL

Dat PostNL eindelijk eens in gaat zien dat anno 2012 een snellere dienstverlening op zijn plaats zou zijn ook met de afhandeling (inklaren) pakketten uit het Buitenland zoals uit de US of andere niet Europa landen.

Bericht van PostNL

5 jaren geleden - Het spijt ons dat wij bovenstaande reactie hebben aangetroffen op deze website. Wij nemen klachten zeer serieus en wij willen graag weten of wij iets voor u kunnen betekenen. Helaas kunnen we niet direct op alle klachten reageren. U kunt hiervoor het best contact met ons opnemen via Twitter @postnlwebcare. U kunt natuurlijk ook contact opnemen met onze klantenservice via www.postnl.nl/voorthuis/klantenservice/

Reactie van de melder van de klacht postnl_sucks

5 jaren geleden - Hier kun je dus niets mee want dit is een standaard voorgebakken antwoord waar de consument of bedrijf niets mee kan aanvangen. Je wordt slechts verwezen naar een gedeelte van de PostNL website waar je een klacht kunt deponeren? Dit is reeds gedaan via PostNL Webcare echter ook daar krijg je nul op het request en slechts een afgezaagd antwoord! Daar gaan wij niet over dat is de afdeling inklaring en wij zijn geen koeriersdienst, etc. etc. KOM MET EEN OPLOSSING POSTNL!! Momenteel gaat het al jaren op deze wijze met pakketpost via PostNL inklaring kost op zijn minst: 7 dagen tot 14 dagen of zelfs langer bij deze partij en dat is niet meer van deze tijd. Je kunt beter verzenden via: Fedex, DHL, of anderen maar NIET via PostNL krijg je echt spijt van! En de handlingkosten van PostNL zijn ook niet mis...zakkenvullers en lang wachten zelfs bij Expresse pakket uit Buitenland! POSTNL NIET DOEN!

Alle klachten die gemeld zijn door postnl_sucks