Klacht: postnl bezorging

op 11 juli 2016 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Er word aangegeven dat er aangebeld is voor een aangetekende brief maar er is nooit aangebeld. Nu bel je de klantenservice en het enige wat er gezegd word is ja dat kan gebeuren en we kunnen niks voor u doen. Dit is de zoveelste keer dat dit is gebeurd en het gevolgen heeft voor de mensen die niet voor postnl kiezen. Nu word er ook nog gezegd dat er kosten verhaald kunnen worden omdat ze het binnen 5dagen af mogen leveren. Een aangetekende brief waar je voor betaald en thuis voor moet blijven omdat er legitimatie getoond moet worden en getekend. Hoe kan je je geld verhalen op dit oplichtersbedrijf want ik heb echt geen goed woord meer over hun te zeggen.

De kosten die ik heb betaald voor de aangetekende brief terug krijg en hun met een oplossing komen om hun service te verbeteren.

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 11 juli 2016 om 10:54 geantwoord

Geachte mevrouw Boldewijn,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw bericht begrijp ik dat de bezorger niet heeft aangebeld bij de bezorgpoging.

Ik begrijp dat u al contact heeft opgenomen met onze Klantenservice. Ook is hier toen een klacht over aangemaakt. Aan de hand van deze klacht is de betreffende bezorger aangesproken. Helaas kan ik niet nog een klacht aanmaken voor hetzelfde incident. Ik ga er vanuit dat dit in de toekomst niet meer voor zal komen. Mijn excuses voor het ontstane ongemak.

Alle klachten die gemeld zijn door KJLB