Klacht: PostNL bezorger lacht chronisch zieke patient uit

op 03 augustus 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Beste lezer,
Vandaag 20-07-2017 is op mijn adres een douchestoel bezorgd voor mijn vijfentwintigjarige chronisch zieke partner. Het pakket werd twee tot vier uur te laat bezorgd om 16:05u (het tijdvak was namelijk tussen 12:00u en 14:00u) en als kers op de taart lachte de betreffende pakketbezorger mijn partner uit voor het bestellen van een dergelijk hulpmiddel, vanwege haar leeftijd! Dit is ronduit schandalig, extreem kwetsend en zulk gedrag kan natuurlijk niet door de beugel!
M. Aarts

Graag zou ik willen dat PostNL de bezorger persoonlijk berispt op zijn walgelijke gedrag.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

2 maanden geleden - Geachte heer Aarts, Hartelijk dank voor uw bericht op deze website. Ik vind het erg kwalijk om te vernemen dat de pakketbezorger dergelijk gedrag heeft vertoond bij het afleveren van uw pakket. Dit kan inderdaad niet door de beugel. Mijn oprechte excuses voor deze gang van zaken. Om uw melding in behandeling te kunnen nemen ontvang ik graag de volgende gegevens van u: - Wat is de track&trace code van het betreffende pakket? Zodra ik deze informatie heb ontvangen zal ik uw bericht verder behandelen en kan ik u informeren over de afhandeling van uw melding. Ik zie uw reactie graag tegemoet, Met vriendelijke groet, PostNL

Reactie van de melder van de klacht M.A.R.C. Aarts

2 maanden geleden - Geachte heer/mevrouw, Bedankt voor uw reactie. De track&trace code van het betreffende pakket is: 3SFFRV008036110. Met vriendelijke groet, M. Aarts

Heeft op 03 augustus 2017 om 12:05 geantwoord

Geachte heer Aarts,

Heel erg bedankt voor de aanvullende informatie. Ik heb een klacht opgemaakt. U zult hier geen bericht meer over ontvangen, maar dit komt terecht bij de leidinggevende van de bezorgafdeling en die zal dit bespreken met de betreffende medewerker en passende maatregelen nemen om dergelijk gedrag in de toekomst te voorkomen.

Alle klachten die gemeld zijn door M.A.R.C. Aarts