Klacht: PostNL beschadigd pakket met opzet

op 16 maart 2020 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Omdat ik een monitor retour heb gestuurd aan de webshop waar deze bij is gekocht en nog geen 2 weken oud is krijg ik een vervelend bericht van de webshop dat mijn pakket beschadigd is aangekomen. Een grote gat aan de lange zijkant van de doos met diepe krassen op ’t scherm.

Omdat ik met standaard verzending heb gestuurd en niet bewust ben dat dit een methode is wat helemaal niet word gedekt ben ik dus de dupe geworden van PostNL’s handelswijze.

Bedankt voor het met opzet slopen van mijn Monitor PostNL

Lang verhaal kort. Vergoeding.

Word hier geen gehoor aangegeven dan word er snel verschillende instanties ingeschakeld zoals kassa etc.

Foto's van de schade is allang bekend bij PostNL

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 16 maart 2020 om 11:45 geantwoord

Geachte heermevrouw,

Natuurlijk niet fijn als uw pakket beschadigd aan is gekomen. Wij doen altijd ons best om alle pakketten netjes af te leveren. Helaas kan er soms iets mis gaan en een pakket beschadigd raken. Dit doen wij zeker niet met opzet. Doordat het pakket zonder verzekerservice is verzonden kan ik u helaas geen schadevergoeding bieden. Mijn excuus voor het ongemak.

PostNL Klantenservice

Heeft op 16 maart 2020 om 21:50 geantwoord

Niet opgelost. Jammer... aangezien de schade met opzet is gedaan graag vergoeden!

Alle klachten die gemeld zijn door Skozaa