Klacht: PostNL beschadigd pakket met opzet

op 16 maart 2020 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Omdat ik een monitor retour heb gestuurd aan de webshop waar deze bij is gekocht en nog geen 2 weken oud is krijg ik een vervelend bericht van de webshop dat mijn pakket beschadigd is aangekomen. Een grote gat aan de lange zijkant van de doos met diepe krassen op ’t scherm.

Omdat ik met standaard verzending heb gestuurd en niet bewust ben dat dit een methode is wat helemaal niet word gedekt ben ik dus de dupe geworden van PostNL’s handelswijze.

Bedankt voor het met opzet slopen van mijn Monitor PostNL

Gewenste Oplossing:

Lang verhaal kort. Vergoeding.

Word hier geen gehoor aangegeven dan word er snel verschillende instanties ingeschakeld zoals kassa etc.

Foto's van de schade is allang bekend bij PostNL

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 16 maart 2020 om 11:45 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heermevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de levering van uw pakket. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Natuurlijk niet fijn als uw pakket beschadigd aan is gekomen. Wij doen altijd ons best om alle pakketten netjes af te leveren. Helaas kan er soms iets mis gaan en een pakket beschadigd raken. Dit doen wij zeker niet met opzet. Doordat het pakket zonder verzekerservice is verzonden kan ik u helaas geen schadevergoeding bieden. Mijn excuus voor het ongemak.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

Met vriendelijke groet,

PostNL Klantenservice

Heeft op 16 maart 2020 om 21:50 geantwoord

Niet opgelost. Jammer... aangezien de schade met opzet is gedaan graag vergoeden!

Alle klachten die gemeld zijn door Skozaa