Klacht: postnabezorging

op 09 maart 2020 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Er is post bezorgd bij oscarlaan 180 in almere,maar bewoner is overleden ,buurman heeft adres van familie er opgezet maar post is nooit aangekomen,waar is die post gebleven?

Graag alsnog nazending! V,Duijvenvoorde Debussystraat18
2162AL Lisse.

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als dit nagestuurd wordt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 09 maart 2020 om 11:42 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat er post van een overledene doorgestuurd is naar een ander adres, maar daar niet is bezorgd. Ik kan me voorstellen dat dit erg teleurstellend is. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Omdat post mee gaat met de miljoenenstroom en niet traceerbaar is, kan ik helaas niet achterhalen waar de post is gebleven. Mijn oprechte excuses hiervoor.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

Met vriendelijke groet,

PostNL Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door gerda van duijvenvoorde