Klacht: Postman van Post NL kan niet belen!-

[email protected] op 10 september 2021 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vandaag heb ik een paket gewacht door Post NL, ik was aanwezig toch kreeg ik een bericht dat was ik niet thuis, omdat heeft post bezorger niemand verteeld dat moet belen aan de door.
Omdat Post Nl zijn werk niet doet, moet ik uitvinden waar is Post Nl punt.
Nee, ik doe dat niet, u mag paket terug zenden, omdat heeft u hem niet geleveerd.
Mvg
Jozef Prasnikar
6469 XH Kerkrade

Gewenste Oplossing:

Ik ben niet van plan mijn werk voorbij laten omdat u bezorgers niet kunen bellen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 10 september 2021 om 08:32 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van een pakket. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Onze bezorgers zijn verplicht om bij u aan te bellen, indien u beschikt over een werkende deurbel. Mijn excuses dat dit in uw geval niet is gebeurd. Ik heb uw melding doorgezet naar de leidinggevende van de bezorger zodat dit besproken wordt om herhaling te voorkomen. Over de uitkomst van dit gesprek ontvangt u geen terugkoppeling.

Het is helaas niet mogelijk de zending nogmaals op uw adres aan te bieden. Mocht u toch nog een mogelijkheid zien om het pakket op te halen bij de afhaallocatie dan kan dat uiterlijk 15 september 2021, het pakket wordt op 16 september 2021 teruggestuurd naar de afzender. Nogmaals mijn excuses voor het hierdoor ondervonden ongemak.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

Met vriendelijke groet,
PostNL Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door [email protected]