Klacht: Postcode niet up-to-date, pakket vast in distributiecentrum.

op 28 juli 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Bij mijn pakket,met de bestemming Zweden, heeft PostNL de postcode gewijzigd. Terwijl ik op het pakket de juiste postcode heb gezet. De postcodes in Zweden zijn in maart gewijzigd en nog niet verwerkt in het systeem van PostNL. Met gevolg dat het pakket niet bezorgd kan worden en vast staat in het distributiecentrum. Ontvanger heeft het zelf moeten ophalen in het distrutiecentrum (2uur rijden).

34 euro verzendkosten retour! Systeem bijwerken! Klantenservice die meer doet dan alleen de schouders ophalen...... waardeloos bedrijf!!

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

3 weken geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

3 weken geleden - Geachte heer Hoogstad, Hartelijk dank voor uw bericht op deze website. Ik vind het erg spijtig om te vernemen dat uw pakket niet bezorgd op het juiste adres. Mijn excuses hiervoor. We bezorgen op postcode plus huisadres welke bij ons bekend zijn. Ik ontvang graag de trackingcode van u, dan controleer ik dit even. Zodra ik deze informatie heb ontvangen zal ik uw bericht verder behandelen en kan ik u informeren over de afhandeling van uw melding. Ik zie uw reactie graag tegemoet, Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van PostNL

2 weken geleden - Geachte heer Hoogstad, Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben we aanvullende info van u nodig. We hebben u daarom een bericht gestuurd met verzoek om aanvullende informatie. Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen. Met vriendelijke groet, PostNL

Heeft op 07 augustus 2017 om 13:12 geantwoord

Geachte heer Hogstad,