Klacht: Postcodeloterij

op 03 januari 2011 over Postcode Loterij in de categorie Loterijen

Ik heb een tijdje geleden hier al een klacht gepost over dat ik gebeld werd door een allervriendelijkste man die me vertelde April vrij te houden omdat ik dan naar de studio zou gaan om mee te spelen in de miljoenenjacht, na dat telefoontje niets meer gehoord.
Nu wordt mij in een mail gevraagd een gelukskoffer te kiezen omdat ik dan hetzelfde bedrag kan winnen als de speler in de studio.
Ik kies koffer 8, de speler in de studio ook dus heel even dacht ik 180.000 rijker te zijn, wederom noppes, ik maak ook alleen maar “kans” natuurlijk.
Maar ik word wel doodgegooid met mailtjes om mee te spelen met extra loten, het zal voor anderen iig iets minder duidelijk zijn als voor mij dat de beloofde bergen niets meer dan lokkertjes zijn om maar met meer loten mee te spelen.
Ik zou eigenlijk even moeten laten zien hoeveel mailtjes ik wel niet krijg en de toon die erin staat, het begint enigzins grotesk te worden.
Je zou kunnen zeggen dat ik een beetje gefrustreerd over kom omdat het steeds lijkt dat mijn schip binnen komt maar als ik alleen maar meespeel met mijn postcodekans en gewoon moet wachten tot die een keer valt in mijn straat vind ik het prima, weet ik iig waar ik aan toe ben, de rest van de onzin mag je houden.
En mensen bellen en zeggen dat ze een bepaalde datum vrij moeten houden grenst aan oplichting.

Gewenste oplossing

Doen wat je beloofd zou fijn zijn.

Alle klachten die gemeld zijn door Jay74