Klacht: Geen loten aangevraagd wel gekregen en betaald.

op 18 februari 2010 over Postcode Loterij in de categorie Loterijen

Omschrijving klacht

Vanaf april vorig jaar spelen mijn ouders niet meer mee met de postcodeloterij. Tot die tijd hebben zij een aantal jaren meegespeeld met 2 loten. Zij moeten rondkomen van een AOW en een heel klein pensioentje.
In december 2009 heeft een van mijn zussen een aantal loten voor haarzelf aangevraagd op het adres van mijn ouders. Vanaf dat moment werden er bij mijn ouders ook ineens weer 9 loten afgeschreven van hun bankrekening. Dit is gebeurt in december 2009 en januari 2010 in een tijdsbestek van een week. Ik telebankier voor mijn ouders dus ik belde ze op om te vragen hoe dat zat. Mijn vader heeft daarop direkt de postcodeloterij gebeld en de zaak uitgelegd. De postcodeloterij heeft toen de loten direkt weer stop gezet en hebben beloofd het bedrag van 18 loten (2 * 9) terug te storten. Na een week of twee was dit helaas nog niet gebeurt en toen heeft mijn vader nog eens gebeld. Er werd wederom beloofd dat het geld overgemaakt zou worden binnen twee weken. We zijn nu wederom 2,5 weken verder en er is nog steeds niets terug gestort.

Gewenste oplossing

De postcodeloterij moet het geld terug storten. Mijn ouders hebben die loten niet aangevraagd. Dit is ook toegegeven door de loterij.

Alle klachten die gemeld zijn door Martijn Bogers