Klacht: Deelname miljoenenjacht

op 15 februari 2010 over Postcode Loterij in de categorie Loterijen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Omschrijving klacht

Via mijn email kon ik me aanmelden om kans te maken voor een ticket miljoenenjacht. Na een week werd ik gebeld. Fijn dat ik wilde deelnemen aan Miljoenenjacht. Ze bouwde het gesprek zo op dat ik het idee kreeg een plaats te hebben gewonnen. Ik kon een plaats in de studio krijgen als ik ging deelnemen met een extra lot. Ik voelde al nattigheid, dus vroeg ik of het zeker is dat ik naar Miljoenenjacht mocht. Toen pas was het antwoord dat de KANS hiervoor aanwezig is. Dit was gelijk einde gesprek. Ik vind het een schande dat een goededoelen organisatie op deze slinkse wijze extra loten probeert aan te smeren. Als je niet scherp bent trap je er zo in! Hoe zo betrouwbaar? Gaat men ook zo met de gelden om die bestemd zijn voor goede doelen? SCHANDE!!!

Gewenste oplossing

Als je meedoet om een plaats te winnen voor Miljoenenjacht wens ik niet op deze manier benaderd te worden. Ik ben pas tevreden als De Postcode Loterij stopt met deze schandelijke manier van loten verkopen!

Alle klachten die gemeld zijn door Ernam