Klacht: Postcode klopt niet

op 26 april 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

7 maanden geleden - Geachte mevrouw Keijzers, Vriendelijk bedankt voor uw bericht. Hieruit maak ik op dat u post ontvangt waarvan het laatste cijfer niet klopt. Graag kijk ik met u mee waar dit aan kan liggen en hoe we dit op kunnen lossen. Hiervoor ontvang ik graag nog enkele aanvullende informatie van u. Dit betreft de volgende: - Weet u zeker dat de poststukken door PostNl worden bezorgd? Dit kunt u controleren door te kijken of er een PostNL stempel rechtsboven op de enveloppen, of een oranje streepjescode rechtsonder op de enveloppen staat. - Wel cijfer wordt er exact veranderd en op welke manier? Die van uw postcode, of huisnummer? En bedoelt u dan op de envelop zelf, of in de streepjescode? - Zit er daarnaast een handgeschreven sticker op uw envelop? In afwachting van uw antwoord verblijf ik. Met vriendelijke groet, PostNL

Reactie van de melder van de klacht Jooloo

7 maanden geleden - Hallo Het is zekers een stuk wat door postNL is bezorgt het is in een brievenbus van jullie gedaan mijn moeder heeft het kaartje op de post gedaan! Met de hand is er een cijver verandert!er zat geen stikker op! de postcode was verandert met een andere pen! wij wonen op 6562lx en het was verandert naar 6561lx met vriendelijke groeten Jolanda Keijzers

Bericht van PostNL

6 maanden geleden - Geachte mevrouw Keijzers, Hartelijk dank voor uw reactie. Uiteraard horen er geen aanpassing gedaan te worden in de bij u bezorgde post en ik maak hier dan ook graag melding van om dit in het vervolg te voorkomen. Kunt u aangeven wanneer uw moeder de post op de bus heeft gedaan en vanuit welke plaats dit is geweest? En Op welke datum heeft u de post uiteindelijk ontvangen? Dit is dus iets wat vaker gebeurt? Graag hoor ik van u. Met vriendelijke groet, PostNL

Reactie van de melder van de klacht Jooloo

6 maanden geleden - Hoi Mijn moeder heeft de kaart op 6 april voor 17.00 op de post gedaan in Warder. Hij kwam bij ons in de brievenbus op 12 april Groetjes Jolanda Keijzers

Heeft op 26 april 2017 om 18:18 geantwoord

Geachte mevrouw Keijzers,

Bedankt voor uw reactie.

Inmiddels heb ik een klacht geregistreerd dat uw post vaker vertraagd raakt. Wij zullen hier in de komende tijd extra aandacht aan besteden en proberen uit te zoeken waar dit aan ligt. U ontvangt hier verder geen terugkoppeling op, omdat het intern wordt besproken. Wel wil ik u vragen het de komende tijd goed in de gaten te houden en mocht het onverhoopt toch mis gaan, dit gewoon weer te melden.

Ik ga er vanuit u voor nu voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Jooloo