Klacht: postcode-adres

op 13 september 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

brief ontvangen voor wijziging brievenbussen
als wij als klant onze postcode/woonplaats niet op de brief/kaart zetten
wordt hij of later of helemaal niet bezorgd
post.nl moet zelf dan geen fout maken
tot mijn verbazing zie ik de brievenbus7686AAGeerdijk 87
woonpklaats vroomshoop staan dit is tochde Geerdijk
vandaar mijn zoeken of de brievenbus aan de geerdijk zou verdwijnen
m.e

Gewenste Oplossing:

als er een nieuwe brief komt met goede woonplaats.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 13 september 2017 om 10:23 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte Mevrouw Ekkel,

Dank u wel voor uw bericht op deze website. Uit uw bericht begrijp ik dat u een brief heeft ontvangen van ons maar dat er bij de brievenbus op Geerdijk 87 de woonplaats Vroomshoop staat. Ik begrijp dat dit verkeerd is en dat het Geerdijk in plaats van Vroomshoop.

Ik kan u geen nieuwe brief sturen met de juiste woonplaats op de kaart. Het belangrijkste is dat de postcode, huisnummer en straatnaam kloppen. Als u kijkt op www.postnl.nl/locatiewijzer dan kunt u zien dat het online wel goed staat.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door 7681cg79