Klacht: Postbus die te vroeg wordt geleegt

op 06 september 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik heb al meerdere malen geconstateerd dat brievenbus clinckhoef te vroeg worden geleegd
Op brievenbus staat 17 uur
Echter hij wordt op meerdere dagen al om 15 uur geleegd dat klopt niet met wat op brievenbus is aangegeven
Ik meld dit omdat ik het verkeerd vind om al om 15 uur gelegen is niet met de richtlijnen die ip opbrievenbus staan
Met vriendelijke groet mevr H de Bruijn

Als nog juiste tijd brievenbus leegmaken om 17 uur

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

3 maanden geleden - Geachte mevrouw De Bruijn, Hartelijk dank voor uw bericht op deze website. U geeft aan dat de brievenbus Clinckhoef regelmatig te vroeg wordt geleegd. Dit is uiteraard niet de bedoeling, mijn excuses hiervoor. Graag reageer ik op uw bericht. Aan de binnenkant van elke oranje brievenbus zit een barcode die de chauffeur moet scannen. Hiermee bewaken we of we alle brievenbussen binnen de vastgestelde tijd legen en registreren we ook of een brievenbus overvol is. Indien nodig wordt een vergeten brievenbus alsnog direct geleegd. Wilt u mij laten weten op welke datum u geconstateerd heeft dat de brievenbus al om 15:00 uur werd geleegd? Het kan zijn dat dit een tussenlichting betreft. Voor de zekerheid maak ik graag een melding voor u om dit na te kijken. Ik zie uw reactie tegemoet, Met vriendelijke groet, PostNL

Heeft op 06 september 2018 om 10:19 geantwoord

Geachte heer, mevrouw,

Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst.
Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben wij meer gegevens enof aanvullende informatie van u nodig.

Wij hebben u daarom onlangs om aanvullende informatie gevraagd. Helaas hebben wij tot nu toe geen antwoord van u ontvangen.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice: http:www.postnl.nlklantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Leny de Bruijn