Klacht: postbode weigert aan te bellen bij pakket

op 14 december 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

de postbode bemoeit zich met burenconflicten. Ongeveer 2 jaar geleden vroeg hij waarom ik het pakket niet van de buurman wou aannemen. Reeds vorige maand heeft de buurman een pakket van mij aan genomen voor het eerst en over mij zitten praten. Nu doet de postbode bij pakket leveringen het briefje door de deur we hebben u gemist zonder eerst bij mij aan te bellen. Deze keer zag ik het busje van de postbode aankomen rijden en deed ik open nadat hij het briefje door de brievenbus had gedaan. Hij zei dat hij had aangebeld en geklopt en dat het al lang voorbij was.
Hij kan er niet over liegen want ik heb getekend voor ontvangst aan de deur en het briefje van we hebben u gemist heb ik al bijlage.
Hij heeft dit al een keer eerder gedaan en toen was hij al weg gereden.
Postbode van donderdag 30-11-17 16:00

hij kan hier niet zo meer doorgaan.
Hij moet hier over worden aangesproken door zijn baas.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 21 december 2017 om 14:54 geantwoord

Geachte heer/mevrouw Verweij,

Uit uw bericht begrijp ik dat de bezorger pakketten niet meer bij u aanbied, maar meteen bij de buren brengt. Ik kan me voorstellen dat u dit niet prettig vind.

Ook zie ik dat er via de chat al een melding voor u is gemaakt over dit probleem. Deze is geregistreerd bij ons en besproken. Op dit moment ga ik ervan uit dat dit in de toekomst niet weer zal gebeuren.

Alle klachten die gemeld zijn door verwe046