Klacht: Postblokkade

op 19 september 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bericht van PostNL

8 maanden geleden - Geachte heer, mevrouw de Vries, Hartelijk bedankt voor uw bericht. Ik vind het spijtig om te vernemen dat er nog post wordt doorgezonden als de postblokkade beëindigd is. Mijn excuses hiervoor. Ik heb op basis van uw adres mijn administratie geraadpleegd maar geen dergelijke blokkade kunnen vinden. Klopt het adres zoals u dit heeft opgegeven? Weet u wellicht het ordernummer van deze blokkade? Mocht u deze informatie niet tot uw beschikking hebben kunt u dit eventueel opvragen bij de bewindvoerder of de bewindvoerder kan zelf contact met ons opnemen om dit op te lossen. Mocht u deze informatie liever niet hier verstrekken dan kunt u direct contant opnemen met onze klantenservice; http://www.postnl.nl/klantenservice/ Met vriendelijke groet, PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door kimdev