Klacht: Postbezorging Westerzicht Vlissingen 1 februari 2018

op 15 februari 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Geachte heer mevrouw

Opnieuw is onze post verkeerd bezorgd.
Enkele weken geleden heb ik hier ook melding van gemaakt.
Een buurtbewoonster was zo vriendelijk mijn post aan huis af te geven.
Mijn huisadres is Westerzicht 307, 4385 BA Vlissingen.
Mijn post werd vandaag 1 februari om ca. 15.00 uur op nr. 311 in de bus gedaan.
Een slordige manier van bezorgen.
Graag uw aandacht hiervoor.

Als de post op het juiste adres bezorgd wordt.

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

8 maanden geleden - Geachte heer, mevrouw Wielemaker, Hartelijk bedankt voor uw melding. Ik vind het kwalijk om te vernemen dat uw post op een ander huisnummer is afgeleverd en dat dit al vaker is voorgevallen. Mijn excuses hiervoor. Als deze post door ons is afgeleverd dan wil ik hier uiteraard graag een klacht over opmaken. Wij zijn echter niet meer de enige bezorgdienst in Nederland. Zou u kunnen aangeven of er een printregel op de envelop aanwezig is of de melding PostNL Port betaald? U mag eventueel ook een foto van de frankering toevoegen. Ik zie uw reactie graag tegemoet. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van PostNL

8 maanden geleden - Geachte heer, mevrouw Wielemaker, Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben we aanvullende informatie van u nodig. We hebben u daarom een bericht gestuurd maar hebben tot op heden nog geen reactie van u ontvangen. Om u zo goed mogelijk verder te kunnen helpen ontvangen we graag de gevraagde informatie van u. Met vriendelijke groet, PostNL

Heeft op 15 februari 2018 om 09:46 geantwoord

Geachte heer, mevrouw Wielemaker,

Alle klachten die gemeld zijn door Wielemaker