Klacht: postbezorging verkeerd adres en te laat

op 30 september 2011 over Sandd in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Sandd in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Sandd een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Sandd

Heeft op 03 november 2011 om 09:49 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste heer,Mevrouw,

Vriendelijk dank voor uw reactie.

Wij hebben uw incident in behandeling genomen.
Wij gaan er van uit dat dergelijke incidenten niet meer voorkomen.
Mocht dat echter wel het geval zijn laat het ons dan weten.
U kunt contact met ons opnemen middels het e-mailadres: klantenservice@sandd.nl

Heeft op 07 november 2011 om 17:15 geantwoord

zaterdag alleen post voor mezelf ontvangen dus perfect dank je wel

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Sandd beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door groentje1965