Klacht: postbezorging op verkeerde aders

op 15 december 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

In het verleden werd regelmatig de post voor 7312 ZN 91 afgeleverd op 7312 ZK 91 te Apeldoorn. Het is een hele tijd goed gegaan maar nu is het al weer twee keer fout gegaan in viertien dagen. Ook heb ik post niet ontvangen.

Door een gebroken heup ben ik niet instaat om de post naar de overkant te brengen

Dat het niet te vaak voor gaat komen.

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

8 maanden geleden - Geachte mevrouw Hertog-Ribbers, Hartelijk bedankt voor uw melding. Het spijt me om te vernemen dat de postbezorging regelmatig niet correct verloopt. Mijn excuses hiervoor. Ik kan me voorstellen dat u deze post dan niet op het juiste adres kunt afgeven. Bent u nog in het bezit van deze post of is dit inmiddels al opgelost? Eventueel kan ik ervoor zorgen dat de post wordt opgehaald en ik wil hier uiteraard ook een klacht over opmaken. Kunt u aangeven op welke datum dit voor het laatst is voorgevallen en of de post is voorzien van een streepjescode of de melding PostNL Port betaald? Wij zijn namelijk niet meer de enige postbezorger in Nederland en ik mag geen post bij u laten ophalen als deze door een ander bezorgbedrijf bij u is afgeleverd. Ik zie uw reactie graag tegemoet en wens u veel beterschap. Met vriendelijke groet, PostNL

Reactie van de melder van de klacht jettyribbers

8 maanden geleden - Het is vaak gebeurt. Data weet ik niet meer. Wij zijn zo ver dat reclame wordt weggegooid. Laatste weken ging het weer goed

Heeft op 27 december 2017 om 11:23 geantwoord

Geachte mevrouw Hertog-Ribbers,

Hartelijk bedankt voor uw bericht. Jammer genoeg heb ik onvoldoende informatie ontvangen om hier nog een melding van te maken, maar ik ben blij dat het de afgelopen weken goed is gegaan en ik hoop dit dit zo blijft. Mocht dit toch niet het geval zijn bewaar de post dan even als u melding maakt dan weten we de datum en kunt u controleren of het door ons is afgeleverd of een andere postdienst.

Alle klachten die gemeld zijn door jettyribbers