Klacht: postbezorging door post.nl

op 04 december 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Zaterdag 18-11-2017 weer geen post bezorgd aan de even kant in de Calvijnhof te Hilversum, wel de reclamefolders door iemand in de brievenbus gegooid.
Op maandag 20-11-2017 werd de post bezorgd, die normaal op zaterdag bezorgd hoort te worden en ook weer de reclamefolders.

gewoon normale postbezorging, geen smoezen

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 13 december 2017 om 10:06 geantwoord

Geachte heer, mevrouw van de Beek,

Hartelijk bedankt voor uw bericht. Ik kan me voorstellen dat u het niet prettig vindt om de post die u op zaterdag hoort te ontvangen op maandag in de brievenbus aan te treffen. Graag wil ik dit toelichten.

Wij proberen uiteraard altijd om post de volgende werkdag af te leveren. Maar in een enkel geval komt het wel een voor dat niet alle post op zaterdag kan worden afgeleverd, bijvoorbeeld door ziekte of tijdelijke onderbezetting. In zo’n geval zorgen wij ervoor dat de post in ieder geval maandag nog wordt afgeleverd. Ik hoop dat u hier begrip voor kunt opbrengen en ik hoop dat het snel beter zal gaan.

Heeft op 13 december 2017 om 16:43 geantwoord

Is een dooddoener, dit gebeurd te vaak om een bezorger daar de \"schuld\" van te geven. Dit is al jaren aan de gang.
Mijn werkgever maakt daarom geen gebruik meer van postbezorging via post.nl.

Alle klachten die gemeld zijn door Beek@041