Klacht: Postbezorging

op 27 oktober 2011 over Post algemeen in de categorie Post

Wij hebben nu al geruime tijd zeker 1 x per week verkeerde post bezorgd gekregen. Is het niet dat er een hele stapel bij zit voor een ander adres dan hebben we zeker ook wekelijks Aangetekende stukken met de bijbehorende geleidelijst die getekend moet worden door de ontvanger, welke niet voor ons bestemd is. Dit zit dan gewoon tussen ons pakketje post. Ik vind dit erg kwalijk, want zeker voor aangetekende post mag je toch verwachten dat dit met de grootste voorzichtigheid en secuurheid bij de klant wordt bezorgd. Hiervoor wordt tenslotte ook extra betaald!!
Dit soort nalatigheden kunnen altijd gebeuren, maar niet in de grote mate waarin het nu gebeurd. Wij hadden hier vroeger bij de vaste postbezorgers NOOIT last van, hoogstens 1 verkeerde brief in de stapel, maar deze nalatigheid van aangetekende post die nu zeer frequent voorkomt neem ik u zeer kwalijk. Ik ben dan ook zeer benieuwd naar uw reactie.

Een betere, accurate postbezorging en een vaste postbezorger!
Daarnaast lijkt het mij verstandig om toch eens te onderzoeken hoe het komt dat er zo onzorgvuldig met de post wordt omgegaan, want ik vind dat de klant hier erg gedupeerd door wordt. En postbezorgers die vrijwel geen Nederlands kunnen vind ik ook geen reclame voor uw bedrijf en zij komen ook niet enthousiast over in tegenstelling tot de oude "vaste" postbezorgers die met plezier de post rondbrachten.

Alle klachten die gemeld zijn door Gaston20