Klacht: Postbezorging

op 10 oktober 2011 over Sandd in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Sandd in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Sandd een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Sandd

Heeft op 03 november 2011 om 11:54 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste heer,Mevrouw,

Vriendelijk dank voor uw reactie.

Wij hebben uw incident in behandeling genomen.
Wij gaan er van uit dat dergelijke incidenten niet meer voorkomen.
Mocht dat echter wel het geval zijn laat het ons dan weten.
U kunt contact met ons opnemen middels het e-mailadres: klantenservice@sandd.nl

Heeft op 24 januari 2012 om 22:41 geantwoord

Helaas is het geen incident maar structureel. Afgelopen week (medio januari 2012) weer een stapel post in de bus gevonden van juli, september en oktober 2011! Waarschijnlijk nog verkeerd bezorgde post. Lijkt de laatste tijd wel beter te gaan.

Reactie van de melder van de klacht pka

6 jaren geleden - Helaas is het geen incident maar structureel. Afgelopen week (medio januari 2012) weer een stapel post in de bus gevonden van juli, september en oktober 2011! Waarschijnlijk nog verkeerd bezorgde post. Lijkt de laatste tijd wel beter te gaan.

Alle klachten die gemeld zijn door pka