Klacht: Postbezorging

L. de Neree op 29 juli 2020 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Het gebeurde de laatste weken herhaaldelijk dat brieven aan ons gericht met duidelijk de juiste naam en het goede adres en postcode werd voorzien van de sticker Herstel / retour huisadres, met daaronder geen enkele aanduiding wat hiervoor de reden was! Met het gevolg dat wij de brief, verzonden op 17/07, ontvingen op 24/7. Voor binnen dezelfde gemeente niet heel vlot en, nogmaals, meerdere keren!
(Op het postkantoor werd ik verwezen naar het telefoonnummer 088 2255555 wat ’tijdelijk’ buiten werking is)

Gewenste Oplossing:

Uitleg waarom dit gebeurd.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 29 juli 2020 om 10:05 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van briefpost en de bereikbaarheid van onze klantenservice. Het spijt mij om te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Wij zijn inderdaad niet meer op een direct telefoonnummer te bereiken. Op dit moment moeten klanten soms erg lang wachten wanneer ze onze klantenservice bellen. Dat komt onder andere, omdat er meer vragen dan gebruikelijk zijn door de hoge pakketvolumes sinds het begin van de coronamaatregelen.
We willen iedereen zo goed mogelijk helpen. Dat kan sneller en beter via onze online klantenservice: postnl.nl/klantenservice. Hier zijn tevens al onze contactopties vermeld mocht u er online niet uitkomen, zoals bellen, chatten, online een klacht indienen, een brief schrijven óf een privébericht via Facebook en Twitter sturen.

Wanneer u post ontvangt met een sticker met de melding “herstellen aan geadresseerde” dan is deze post foutief gesorteerd in de automatische sortering en is dit later handmatig hersteld. Uw zending is dus niet foutief afgeleverd omdat dit op tijd is ontdekt, maar dit kan wel voor vertraging zorgen. Ik heb hiervan een melding gemaakt. U zal hier geen verder bericht over ontvangen, maar we zullen dit gebruiken om dit in de gaten te houden en te verbeteren.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

Met vriendelijke groet,

PostNL Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door L. de Neree