Klacht: Postbezorging

Robvanderwel op 30 december 2019 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Vanaf donderdag 19 december geen post meer ontvangen.
Mis nu allerlei bladen alsmede post.

Normale postbezorging.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van PostNL

1 jaar geleden - Geachte heer, mevrouw, Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van post op uw huisadres. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie: - Welke poststukken mist u? - Wanneer had u deze verwacht? - Weet u zeker dat ze door PostNL geleverd worden? Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht. Met vriendelijke groet, PostNL Klantenservic

Reactie van de melder van de klacht Robvanderwel

1 jaar geleden - Jammer van zo’n standaard reactie. Ik ben de buurt langs geweest en ook bij hen is vanaf donderdag 19 december geen post gebracht. Ook gisteren 24 december niets ontvangen. Wat ik mis is o.a. troskompas Max post uit Duitsland en Oostenrijk Privé etc. Het zou U gesierd hebben met de postvoorziening in De Meern contact te hebben opgenomen want hier gaat het mis. Postbode ziek of te weinig personeel? Het is jammer dat ik op deze wijze moet reageren. Ik reken op Uw spoedige reactie want dit is vervelend. Rob van der Wel

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

1 jaar geleden - Geachte heer, mevrouw, Bedankt voor uw bericht en de aanvullende informatie. Kunt u nog aangeven op welke datum u welke post had verwacht? Dan kunnen wij u beter assisteren. Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl. Met vriendelijke groet, PostNL Klantenservice

Reactie van de melder van de klacht Robvanderwel

1 jaar geleden - Vandaag de post ontvangen. Op uw vraag wanneer ik post had moeten ontvangen: Vandaag 2x de TROS Kompas ontvangen dus meer als een week te laat net als de Prive en de Margriet. Zoals ik al schreef is bij mij en de buurt de postbode donderdag 19 tm dinsdag 24 december niet meer langs geweest. Ga dus zoals ik aangaf eens dit onderzoeken bij de postverwerking in de Meern. Het is zinloos steeds weer in een antwoord een nieuwe vraag te stellen. Dit is helaas de macht van een bedrijf met een monopolie positie en doet het ergst vrezen nu ook Sand is overgenomen en ook gelijk de postzegel- prijs is gestegen. De post is er nu maar dit is frustrerend vervelend en teleurstellend .

Heeft op 30 december 2019 om 13:38 geantwoord

Geachte heer,

Bedankt voor uw reactie. Ontzettend fijn om te lezen dat de post alsnog is aangekomen. In het eerste bericht vroegen wij wanneer u de post verwachte te ontvangen. Omdat wij hier geen antwoord op kregen hebben wij in onze reactie u dit opnieuw moeten vragen.

Omdat het in deze periode enorm druk is, verwacht ik dat u daarom de post later ontvangen heeft. Ik kan hier daarom geen melding van maken. Mocht de post na deze week alsnog na uiterlijk vijf bezorgdagen niet aankomen, laat het ons gerust weten.

PostNL Klantenservice

Robvanderwel

Heeft op 30 december 2019 om 15:03 geantwoord

Dat het druk is rond deze tijd is het hele jaar bekend.
Het klopt niet als je na een week geen post te hebben
ontvangen 2x Troskompas 2x Margriet 2x Max in de brievenbus
vindt. Het getuigt van slecht ondernemerschap.

Alle klachten die gemeld zijn door Robvanderwel