Klacht: Postbezorging

op 06 september 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

3 maanden geleden - Geachte mevrouw Kroon, Hartelijk dank voor uw bericht op deze website. Ik vind het spijtig om te vernemen dat de betreffende brief nog niet is aangekomen. Voor het ervaren ongemak wil ik u graag mijn excuses aanbieden. Graag reageer ik op uw bericht. Zou u als reactie op dit bericht aan willen geven of u de afzender of de geadresseerde bent? Mocht u de afzender zijn, zou u dan via www.postnl.nllocatiewijzer de locatie van de betreffende brievenbus door willen geven waar u deze brief op de post heeft gedaan? Zou u dan ook de adresgegevens van de geadresseerde mee willen sturen? Mocht u de geadresseerde zijn, zou u dan aan kunnen geven wie de afzender van het betreffende poststuk is? Omdat het om ongeregistreerde briefpost gaat is het niet mogelijk om de brief verder te volgen. Met voldoende informatie is het echter wel mogelijk om hier melding van te maken, zodat onderzocht kan worden of dit vaker voorkomt in hetzelfde postcodegebied en er maatregelen getroffen kunnen worden om de kans op herhaling te verkleinen. Ik zie uw reactie graag tegemoet. Met vriendelijke groet, PostNL

Heeft op 06 september 2018 om 09:56 geantwoord

Geachte heer, mevrouw,

Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst.
Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben wij meer gegevens enof aanvullende informatie van u nodig.

Wij hebben u daarom onlangs om aanvullende informatie gevraagd. Helaas hebben wij tot nu toe geen antwoord van u ontvangen.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice: http:www.postnl.nlklantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Annekekroon@zeelandnet.nl