Klacht: Postbezorging

op 23 februari 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

7 maanden geleden - Geachte heer, mevrouw Schreurs, Hartelijk bedankt voor uw bericht. Ik vind het kwalijk om te vernemen dat u belangrijke post niet heeft ontvangen en ik kan me voorstellen dat u zich hier zorgen over maakt. PostNL is echter niet de enige postbezorger in Nederland en briefpost is niet te traceren. Ik wil u verzoeken om bij de afzender na te vragen of deze post via ons is verzonden. Als dit het geval is dan verneem ik dit graag van u. Ik ontvang dan graag de datum waarop deze post is verzonden en wie de afzender van deze post is. Ik zie uw bericht graag tegemoet. Met vriendelijke groet, PostNL

Reactie van de melder van de klacht Mielschreurs

7 maanden geleden - Belastingdienst, verjaardagskaarten, cak post.alles is verzonden vanaf 12 januari, cak 15 januari. Vreemd dat dit allemaal in die perode is.

Heeft op 23 februari 2018 om 10:55 geantwoord

Geachte heer, mevrouw Schreurs,

Hartelijk dank voor uw reactie en aanvullende informatie. Graag reageer ik op uw bericht.

Omdat er van briefpost geen administratie wordt bijgehouden is het spijtig genoeg niet mogelijk om te achterhalen wat er precies is gebeurd met poststukken die u niet heeft ontvangen. Uw klacht heb ik gemeld bij de leidinggevende van de bezorgafdeling. We zullen onderzoeken of er meer problemen zijn in uw postcodegebied en er zal extra aandacht worden besteed aan de aflevering van uw post. Ik vertrouw erop dat de kwaliteit van de bezorging weer op het niveau gaat komen wat u van PostNL mag verwachten. Mocht dit desondanks niet het geval zijn van verneem ik dit uiteraard graag van u.

Alle klachten die gemeld zijn door Mielschreurs