Klacht: postbezorging

op 15 december 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Gisteren stond de buurman met een zwaar beschadigd poststuk aan de deur van mijn appartement. Hij had dit beneden op straat gevonden. Een gedeelte van mijn naam en de postcode was nog juist moeilijk leesbaar.
Had de bezorg(st)er geen zin dit in de brievenbus te stoppen?
Heeft hij/zij het laten vallen en het maar laten liggen, omdat bukken niet in het taakpakket zit?
Ik weet het niet!
Blijkbaar was er al een paar keer tegen geschopt en/of op getrapt. De (onverzekerde) inhoud was eveneens beschadigd.
Een klacht indienen bij PostNL is zo goed als onmogelijk.
Je kunt zogenaamd chatten, dan krijg je dit te zien: “404
De pagina die u zocht kon niet worden gevonden”
Twitter is ook mogelijk. Maar om hiervoor een Twitter account te openen gaat mij weer van ver.
Telefoneren OP EIGEN KOSTEN of een brief schrijven OP EIGEN KOSTEN kan ook. Maar dit kost alleen maar geld, terwijl “Tante Pos” toch geen kosten vergoed!
Waarom niet gewoon via e-mail??? Iedereen tevreden.

Laat de post goed bezorgen en maak klagen wat gemakkelijker!!

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 22 december 2017 om 10:20 geantwoord

Geachte heer Constant,

Bedankt voor uw bericht. Het spijt mij te horen dat uw post beschadigd op straat is komen te liggen. Ik kan mij goed voorstellen hoe vervelend dit is, en ik wil mijn excuses aanbieden voor het ongemak.

Ik heb een klacht voor u geregistreerd, zodat dit incident met de bezorger wordt besproken. Hier krijgt u verder geen terugkoppeling over, maar u mag er van uit gaan dat dit niet meer zal gebeuren.

Heeft op 22 december 2017 om 12:19 geantwoord

PostNL schrijft: \"Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice: https://www.postnl.nl/klantenservice\"

DAAR ZIT NU JUIST HET GROTE PROBLEEM. HET IS VRIJWEL ONMOGELIJK CONTACT TE LEGGEN MET DE KLANTEN\"SERVICE\", (waarbij \"SERVICE\" dus met een strooiwagen vol zout genomen dient te worden!!!!!)

Een klacht indienen bij PostNL is zo goed als onmogelijk.
Je kunt zogenaamd chatten, dan krijg je dit te zien: “404
De pagina die u zocht kon niet worden gevonden”
Waarom niet gewoon via e-mail??? Iedereen tevreden.

Reactie van de melder van de klacht WimConstant

3 maanden geleden - Vreemd, dat deze klacht als "OPGELOST" te boek staat, aangezien ik nog geen enkele reactie heb gekregen op mijn Feedback! HET IS VRIJWEL ONMOGELIJK CONTACT TE LEGGEN MET DE KLANTEN\"SERVICE\", (waarbij \"SERVICE\" dus met een strooiwagen vol zout genomen dient te worden!!!!!)

Alle klachten die gemeld zijn door WimConstant