Klacht: postbezorging

op 26 september 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Al zes nummers op rij van tijdschrift uit Dtsl niet bezorgd. Afzender en Db reageren vriendelijk. Tenslotte klantenservice post: hoe durf ik aan te nemen dat schuld bij post ligt. Ik neem niets aan, heb probleem. Nou, Post niet. Hoorn wordt op haak gegooid. Is dit algemene klacht. Toezending abt is inmiddels (onmiddellijk!) hersteld via Sandd.

Dit is meer een mededeling, want ik heb het gehad met Post. Vorig jaar zelfde probleem met abt uit Engeland. Het is opvallend dat Post voor de privatisering jarenlang nagenoeg perfect heeft gefunctioneerd en sindsdien steeds verder in prut zakt.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 26 september 2017 om 14:43 geantwoord

Geachte heer/mevrouw Lohof,

Uit uw bericht begrijp ik dat u ontevreden bent over de manier waarop u bent geholpen door een medewerker van de telefonische klantenservice. Het spijt me om dit te horen en ik wil u mijn excuses aanbieden voor het ongemak.

Ik heb een klacht voor u ingediend over de manier waarop het gesprek is verlopen. We gaan uw reactie gebruiken in ons onderzoek om de dienstverlening verder te verbeteren. U ontvangt hier echter geen terugkoppeling over.

Als aanvulling op uw oorspronkelijke vraag wil ik graag nog aangeven dat wij niet het enige postbedrijf in Nederland zijn die tijdschriften bezorgen. Voordat er een klacht ingediend kan worden, moet er altijd gecontroleerd worden of PostNL verantwoordelijk is voor de bezorging om onterechte klachten te voorkomen. Ik begrijp dat Sandd verantwoordelijk was voor de bezorging van uw tijdschrift en ik ben blij dat dit inmiddels is opgelost.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Alle klachten die gemeld zijn door E. Lohof