Klacht: postbezorging

op 25 september 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 25 september 2017 om 11:36 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/mevrouw,

Uit uw bericht begrijp ik dat u uw post op 19 september niet voor 17:00 uur heeft ontvangen. PostNL bezorgt vijf dagen in de week post, op dinsdag tot en met zaterdag. We bezorgen op maandag wel Rouwpost en Medische zendingen. Op dinsdag, donderdag en zaterdag wordt er meer post bezorgd dan op andere dagen. Onze postbezorgers kunnen vanaf ongeveer 11.00 uur beginnen met de postbezorging. Wij proberen alle post uiterlijk om 18.00 uur te bezorgen, maar als we veel post moeten verwerken is dat soms ook later.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

Met vriendelijke groet,

PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door mevrouw lammers