Klacht: postbezorging

op 26 september 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Aantal keren niet bezorgd, met name Donald Duck en Libelle,.
Ook wordt post soms bij buren bezorgd. Op verzoek van Sanoma ook de klacht bij U neergelegd.

kwaliteitsverbetering

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

2 maanden geleden - Geachte heer Schulein, Uit uw bericht begrijp ik dat u ontevreden bent over de postbezorging, omdat de post bij de buren wordt bezorgd en omdat u de Donald Duck en Libelle een aantal keren niet heeft ontvangen. Het spijt me om dit te horen. Graag reageer ik op uw bericht. Ik zie dat u op 12 september via de telefonische klantenservice al een klacht heeft ingediend over de post die bij de buren is bezorgd. Deze klacht is inmiddels met de postbode besproken en u mag ervan uitgaan dat uw post niet weer bij de buren wordt bezorgd. Graag wil ik nog een klacht indienen dat de Donald Duck en de Libelle een aantal keren niet zijn bezorgd. Bent u er zeker van dat PostNL verantwoordelijk is voor de bezorging? Hoeveel tijdschriften zijn er de afgelopen 3 maanden niet bezorgd? Graag ontvang ik uw reactie. Met vriendelijke groet, PostNL

Heeft op 26 september 2017 om 10:32 geantwoord

Geachte heer Schulein,

Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst.
Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben wij meer gegevens en/of aanvullende informatie van u nodig.

Alle klachten die gemeld zijn door schulein