Klacht: Postbezorging

op 07 juli 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn post komt al geruime tijd op een ander adres aan ,waar nog niemand woont ,terwijl mijn naam ,postcode en plaats goed op de post staat

Gewenste Oplossing:

Oplossing zou zijn als de bezorger goed op de post keek of het adres wel juist is.
Er kan ook belangrijke post tussen zitten.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 07 juli 2017 om 15:58 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw van der Stelt - de Keizer,

Uit uw bericht begrijp ik dat aan u geadresseerde post is afgeleverd op een ander adres. Ik kan mij voorstellen dat dit heel vervelend voor u is en bied u dan ook mijn excuses aan.

Ik zie dat uw klacht inmiddels is doorgegeven aan de manager van de afdeling Postbezorging, met het verzoek de betrokken medewerker(s) hier op aan te spreken. Bovendien zal hij erop toezien dat de bezorging van de post op uw adres wordt verbeterd. Op 05-07-2017 is er een voicemail ingesproken op uw telefoonnummer.

Ik ga er dan ook vanuit dat uw klacht inmiddels is opgelost.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

Met vriendelijke groet,

PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door Teus2