Klacht: Postbezorging

op 01 juli 2016 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik ontvang al weken geen post meer. Hoe kan dat? Bel of mail me aub zsn terug.

Mijn klacht gaat over postbezorging. Ik ontvang al weken geen post meer.

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

9 maanden geleden - Geachte heer/mevrouw Altunok, Bedankt voor uw aanmelding. Uit uw bericht begrijp ik dat u al meerdere weken geen post meer ontvangt. Helaas heb ik onvoldoende informatie om uw melding door te zetten. Zou ik allereerst mogen weten of u zeker weet dat alle vermiste post door PostNL bezorgd wordt? Mocht u hier niet van op de hoogte zijn, adviseer ik u dit na te vragen bij de afzenders van de ontbrekende poststukken. Daarnaast ontvang ik graag ook nog: - De datum waarop u voor het eerst geen post meer ontving - Het aantal vermiste poststukken - De afzenders van de vermiste poststukken - Waar de afzenders deze post hebben gepost Deze specifieke informatie is nodig om de juiste procesgang na te gaan. Mijn excuses voor het ongemak. Ik hoor graag van u. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van PostNL

8 maanden geleden - Geachte heer/mevrouw Altunok, Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben we aanvullende info van u nodig. We hebben u daarom een reactie gestuurd met verzoek om aanvullende informatie. Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen. Met vriendelijke groet, PostNL

Heeft op 06 juli 2016 om 10:41 geantwoord

Geachte heer/mevrouw Altunok,

Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst.

We hebben u daarom twee keer een e-mail gestuurd met verzoek om aanvullende informatie.
Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen.

Alle klachten die gemeld zijn door Geennaamjjidididd