Klacht: Postbezorging

op 01 maart 2016 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Op 16-12-2015 een brief vanuit Griekenland naar Nederland gestuurd , nog steeds niet aangekomen !!! Brief vanuit Nederland op 09-02-2016 naar Griekenland verstuurd , nog steeds niet aangekomen !!! Bij beide brieven waren het adres juist en voldoende porto betaald !!!

Bezorg mijn post !!!!! Zowel in nederland als griekenland !!!

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 03 maart 2016 om 11:43 geantwoord

Geachte mevrouw van Grootveld,

Als ik u goed begrijp heeft u zowel post verstuurd vanuit Griekenland naar Nederland en andersom en zijn deze beide niet aangkomen. Dit vind ik oprecht heel spijtig om te horen, ons excuses hiervoor.

Voor de brief die verstuurd is op 16-12-2015 moet ik helaas uit gaan dat deze vermist is gezien dit al zo lang geleden is. De brief verstuurd op 09-02-2016 is erg vertraagd maar deze zou nog goed bezorgd kunnen worden. Zijn de poststukken op reguliere wijze verzonden, niet aangetekend, zonder tracking code, etc? Reguliere post is ongeregistreerd en onverzekerd dus ik kan helaas niet vertellen waar dat fout gegaan zou zijn of waar de post is.
Ik wil wel graag een melding maken van het vermiste poststuk dat vanuit Nederland is verzonden. Zou je hiervan het volledige adres van de afzender en geadresseerde kunnen geven en de locatie vanaf waar het verstuurd is? Voor het poststuk verzonden uit Griekenland kan ik helaas niets doen omdat deze ook vermist geraakt zou kunnen zijn in Griekenland.

Ik zie uw antwoord graag tegemoet.

Reactie van de melder van de klacht Mevr. van Grootveld

1 jaar geleden - Weet u wat ik niet begrijp aan dit hele verhaal ? Post op 09-02-2016 verstuurd weet niet in Griekenland te komen , en 3 bedrijven hebben op 15-03 brieven gestuurd en die waren er met 5 dagen !!! Waarom kan dat dan wel ?? Meet TNT soms met 2 maten ?? Prive post verzenden we niet , maar van bedrijven wel ! Maar ik zal wel weer geen oplossing krijgen ! Op mijn vorige reactie is ook niet gereageerd !!!

Heeft op 08 juni 2016 om 15:03 geantwoord

Post is nog steeds niet bezorgd ! Wat is de oplossing ??

Alle klachten die gemeld zijn door Mevr. van Grootveld