Klacht: Postbezorger wilt geen post brengen aan de voordeur

op 19 september 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Zojuist om 17uur op 13 oktober kreeg ik een bel van de bezorger. Bezorger gaf aan dat ik zelf naar beneden naar de portiek moest lopen om mijn post op te halen en dat hij geen zin had om de trap op te lopen. Dit probeerde deze bezorger eerder en weigert de post naar de voordeur te brengen. Vervolgens doet hij een brief in de post dat wij niet thuis zijn en dat we het pakketje ergens anders moeten ophalen, terwijl we gewoon thuis waren.

Deze bezorger is heel arrogant, bejegent de mensen slecht en doet zijn taak niet. De bezorger heeft de taak om het pakket naar de voordeur brengen. Ik heb eerder een klacht over hem ingediend. Dit wordt de 2e klacht. Tot heden heb ik niets gehoord van tnt.

Als mijn pakketjes naar mijn voordeur worden gebracht.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 19 september 2017 om 17:22 geantwoord

Dear Mrs Goksal,

I understand you're not happy with the delivery, because the delivery guy doesn't deliver your mail at the door. I'm sorry to hear about that.

I see that my colleague from chat helped you with this issue on the 13th of September. I assume the problem has been fixed.

If ouy've got more questions or complaints in the future, you can always contact our customer service via www.postnl.nl/klantenservice

Kind regards,

Heeft op 19 september 2017 om 19:02 geantwoord

Ik heb met niemand op 13 september gesproken. Ik probeerde verbinding te maken met de chat, maar helaas werd ik niet verbonden. Vandaar dat ik mijn klacht heb ingediend bij klacht.nl

Alle klachten die gemeld zijn door Goksal