Klacht: Postbezorger skipt het adress

Kinderbijslag op 12 december 2019 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

4 december zou ik mijn pakket ontvangen en het is nog steeds niet geleverd (12 december). Postbezorger heb ik de eerste keer gemist, daarna heeft DHL 2 keer vertraging opgelopen geeft de site aan. Ik gaf aan dat het ook bij de buren afgegeven mocht worden dat werd daarna niet gedaan. vervolgens zelf thuis gebleven in de tijd dat het zou moeten komen, maar de bezorger kwam niet eens langs, later las ik ”we hebben u gemist” terwijl hijzij niet eens langsgekomen is.

Als ik mijn pakket binnen 2 dagen ontvang.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 12 december 2019 om 13:47 geantwoord

Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht.

U geeft aan dat u een aantal onterechte 'niet thuis' meldingen hebt gekregen. Sorry voor het ongemak.

Ik zie dat er een aantal problemen zijn geweest met uw zending. Naast een aantal 'niet thuis' meldingen heeft het depot ook een aantal keer aangegeven dat zij de zending niet in huis hadden. Bij het leveringsmoment van gisteren zou de zending aan de deur zijn geweigerd. Indien u dit niet heeft gedaan, dan kan het zijn dat de chauffeur per ongeluk bij de verkeerde deur heeft gestaan. Helaas zal de zending wel echt retour afzender gaan en kunnen wij daar niet meer op ingrijpen. Het beste kun je dus contact opnemen met de afzender om een nieuwe levering af te spreken.

Nogmaals mijn excuses en wij vernemen het graag indien u verdere vragen heeft.

Hartelijke groet,

Jip
DHL Parcel Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Kinderbijslag