Klacht: postbezorger scheurt met brommer !!

op 02 december 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

al rokend over onze smalle stoep met zijn brommer, eerder al gemeld, zou gewaarschuwd worden, doch hij is het weer vergeten, gevaarlijk als wij onze deur uitkomen!!! a sociaal gedrag vind ik, niet netjes.

Gewenste Oplossing:

hij de brommer netjes neerzet, niet naast onze auto, aan begin v.d. straat . daarbij een verschrikkelijke hekel aan roken ivm astma. misschien fietsen? stinkt ook minder.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

1 jaar geleden - Geachte mevrouw Stofbergen, Bedankt voor uw bericht. Ik vind het spijtig om te vernemen dat de betreffende postbezorger geen gewenst gedrag vertoont. Graag reageer ik op uw bericht. Begrijp ik goed dat het om de postbezorger en niet om de pakketbezorger gaat? Zou u aan kunnen geven wanneer u dit voor het laatst heeft opgemerkt? Dan maak ik hier graag melding van, zodat dit met de juiste bezorger besproken kan worden. Ik zie uw reactie graag tegemoet. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van PostNL

1 jaar geleden - Geachte mevrouw Stofbergen, Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben we aanvullende informatie van u nodig. We hebben u daarom een e-mail gestuurd maar hebben tot op heden nog geen reactie van u ontvangen. Om u zo goed mogelijk verder te kunnen helpen ontvangen we graag de gevraagde informatie van u. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 21 december 2017 om 10:38 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Stofbergen,

Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben we meer gegevens of aanvullende info van u nodig.

We hebben u daarom twee keer een bericht gestuurd met verzoek om aanvullende informatie. Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen.

Wij gaan er dan ook vanuit dat uw klacht inmiddels op een ander wijze is opgelost. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door accordeoniste