Klacht: Postbezorger niet langs geweest.

op 08 augustus 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik heb vandaag geen post gehad kortom ik heb de hele postbezorger niet gezien in mijn straat.

Als mijn post op tijd is.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

2 maanden geleden - Geachte heer Frericks, Hartelijk dank voor uw bericht. Hierin geeft u aan afgelopen dinsdag de postbode niet gezien te hebben. Ik kan me voorstellen dat dit verwarrend is. Het kan echter goed zijn dat de postbezorger die dag geen post voor u had. Of is er iets waarvan u specifiek weet dat u het op die dag had moeten krijgen en dat het met PostNL verstuurd is? Ik hoor graag van u. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van PostNL

2 maanden geleden - Geachte heer Frericks, Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben we aanvullende informatie van u nodig. We hebben u daarom een e-mail gestuurd maar hebben tot op heden nog geen reactie van u ontvangen. Om u zo goed mogelijk verder te kunnen helpen ontvangen we graag de gevraagde informatie van u. Met vriendelijke groet, PostNL

Heeft op 14 augustus 2017 om 10:42 geantwoord

Geachte heer Frericks,