Klacht: Postbezorger niet langs geweest.

op 08 augustus 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

10 maanden geleden - Geachte heer Frericks, Hartelijk dank voor uw bericht. Hierin geeft u aan afgelopen dinsdag de postbode niet gezien te hebben. Ik kan me voorstellen dat dit verwarrend is. Het kan echter goed zijn dat de postbezorger die dag geen post voor u had. Of is er iets waarvan u specifiek weet dat u het op die dag had moeten krijgen en dat het met PostNL verstuurd is? Ik hoor graag van u. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van PostNL

10 maanden geleden - Geachte heer Frericks, Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben we aanvullende informatie van u nodig. We hebben u daarom een e-mail gestuurd maar hebben tot op heden nog geen reactie van u ontvangen. Om u zo goed mogelijk verder te kunnen helpen ontvangen we graag de gevraagde informatie van u. Met vriendelijke groet, PostNL

Heeft op 14 augustus 2017 om 10:42 geantwoord

Geachte heer Frericks,