Klacht: Postbezorger niet geweest, track en trace geeft aan dat dit wel gebeurd is.

op 31 juli 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vandaag extra thuis geweest voor een spoed pakket. Gezien we dit voor morgen in huis moesten hebben. Zie zojuist dat het pakket niet bezorgd kon worden. Niemand gezien, ook geen briefje dat ze ons gemist hebben. Bijzonder kwalijk, kan het pakket ook nergens afhalen.

Gewenste Oplossing:

Als het pakket alsnog afgehaald kan worden, zodat het opgelost is.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

2 maanden geleden - Geachte heer Luyten, Uit uw bericht begrijp ik dat onze bezorger niet bij u heeft aangebeld en ook geen bericht heeft achtergelaten met betrekking tot de aanbiedpoging. Ik kan mij heel goed voorstellen dat u hier niet blij mee bent en bied u hiervoor mijn excuses aan. Uiteraard is dit niet de juiste manier van bezorger. Daarom zet ik graag voor u een klacht uit richting de betreffende bezorger, zodat deze door zijn leidinggevende wordt aangesproken. Om dit te doen ontvang ik graag van u de Track en Trace code van de betreffende zending. Als u deze niet verstrekt gaan we ervan uit dat uw melding op een andere manier beantwoord is en wordt uw melding als afgehandeld beschouwd. Als u rechtstreeks contact wenst kunt u contact opnemen via www.postnl.nl/klantenservice. Met vriendelijke groet, PostNL

Reactie van de melder van de klacht RonLtn

2 maanden geleden - Beste PostNL, Gezien de late reactie op de klacht, zie ik voor mij als klant geen toegevoegde waarde, om hier nog iets mee te doen. Tijdens mijn contact met de klantenservice, was er niets mogelijk, dus verwacht nu ook geen concrete acties meer. Met vriendelijke groet, R

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 31 juli 2017 om 13:27 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Luyten,

Hartelijk bedankt voor uw bericht. Goed om te vernemen dat u al contact heeft opgenomen met onze klantenservice. Zonder barcode kan ik het niet inschatten maar ik ga ervan uit dat ze u zo goed mogelijk hebben geprobeerd te helpen.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice; http://www.postnl.nl/klantenservice/

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door RonLtn