Klacht: Postbezorger loopt niet naar tweede verdieping

op 18 juni 2016 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Sinds een tijdje hebben we een andere postbezorger. Net weer 17:45 zaterdag 4 juni komt de postbezorger en wil hij niet naar de tweede verdieping lopen met de pakketjes. Hij laat de pakketjes gewoon achter in het portiek.

Ik wil dat de postbezorger met mijn pakketjes aan de deur komt.

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

9 maanden geleden - Geachte mevrouw Chang, Hartelijk bedankt voor uw bericht. Het spijt me om te vernemen dat u niet tevreden bent over de bezorging van uw pakket. Mijn excuses voor de overlast. Een bezorger dient pakketten altijd af te leveren aan de deur ook in flats en galerijwoningen. Alleen wanneer er geen lift is mag een chauffeur u verzoeken om naar beneden te komen. Maar het is zeker niet de bedoeling dat de chauffeur een pakket onbeheerd achterlaat in het portiek. Graag verneem ik van u wat de situatie bij u is en tevens zou ik graag de barcode van het betreffende pakket van u ontvangen. Ik zie uw reactie graag tegemoet, Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van PostNL

9 maanden geleden - Geachte mevrouw Chang, Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben we aanvullende info van u nodig. We hebben u daarom een reactie gestuurd met verzoek om aanvullende informatie. Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen. Met vriendelijke groet, PostNL

Heeft op 28 juni 2016 om 14:50 geantwoord

Geachte mevrouw Chang,

Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst.

We hebben u daarom twee keer een e-mail gestuurd met verzoek om aanvullende informatie.
Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen.

Alle klachten die gemeld zijn door angellechang