Klacht: postbezorger levert mijn pakket af in andere stad

op 13 december 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Pakketjes uit het buitenland worden tegenwoordig direct naar een afhaalpunt gebracht. Ik woon in Amstelveen centrum, voor mijn gemak werd het 8/11 naar Singel 250 in Amsterdam gebracht. Waarom niet naar Groningen, is nm makkelijker te komen dan Amsterdam centrum?!

Ik heb direct contact gezocht met PostNL en verzocht het pakketje direct terug te sturen, na twitter, chatten, bellen, kon ik eindelijk mijn gegevens doorgeven (alsof ze die niet al hadden) vervolgens moet ik wachten tot Postnl mij weer terugbelt. Ze hebben me weliswaar gebeld, tijdens werktijden/vergaderingen, wederom via twitter om contact en opsturen van pakket verzocht, vervolgens meldt een servicemedewerker via twitter dat ik maar beter bereikbaar moet zijn, dat ben ik nu, maar heb tot nu toe geen reactie meer ontvangen, het is nu bijna een maand verder
Ik heb ruim op tijd e.e.a. besteld ivm feestdagen, waar blijft mijn pakket, ik moet het voor sinterklaas in huis hebben? Waardeloos dit alsof het mijn eigen schuld is?

betreft: LX272630783NL

Ik wil mijn pakket dit weekend in Amstelveen hebben

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 20 december 2017 om 11:50 geantwoord

Geachte mevrouw van Mal,

Uit uw bericht begrijp ik dat een pakket aan u bij een verkeerde locatie terecht is gekomen en dat hier vervolgens een melding over gemaakt is. Ik kan me voorstellen dat dit veel gedoe is voor u en dat u hierover gefrustreerd raakt.

Op dit moment zie ik een melding staan en is er onlangs contact met u geweest voor een oplossing. De backoffice en ik gaan er nu vanuit dat dit opgelost is. Mocht dit niet het geval zijn dan verwijs ik u door naar de backoffice. U kunt dan reageren op een e-mail die u eerder van hen ontvangen heeft.

Alle klachten die gemeld zijn door Jennifer1971