Klacht: Postbezorger

op 05 augustus 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Telkens krijg ik post voor huisnummer 6b terwijl er bij mij twee postbussen zijn 6 en 6A. Of de post voor 6 b wordt gewoon open bloot neer gelegd! Het betreft Boerendijk 3442 AH woerden

Gewenste Oplossing:

Als ik geen post meer krijg van nummer 6B

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

1 maand geleden - Geachte heer, mevrouw Quist, Hartelijk bedankt voor uw bericht. Het spijt me om te horen dat de postbezorging op uw adres niet correct verloopt. Ik kan me voorstellen dat dit niet prettig is. Hier wil ik graag een melding van maken. Maar hiervoor heb ik nog aanvullende informatie nodig. Kunt u aangeven op welke datum u deze post voor het laatst heeft ontvangen? En waren deze enveloppen voorzien van een oranje streepjescode of PostNL Port betaald melding? Ik zie uw reactie graag tegemoet. Met vriendelijke groet, PostNL

Reactie van de melder van de klacht SQ0502

1 maand geleden - Het betreft gewone reguliere post. Laatste keer dat ik het heb ontvangen is 25 juli

Bericht van PostNL

1 maand geleden - Geachte heer, mevrouw Quist, Bedankt voor uw reactie. Ik heb echter onvoldoende informatie ontvangen om hier een medewerker op aan te kunnen laten spreken. PostNL is niet meer de enige bezorgdienst in Nederland en ik moet kunnen controleren of deze post via ons is afgeleverd. Zou u voor mij kunnen bekijken hoe de post gefrankeerd is? Stond er een oranje streepjescode op de envelop of een PostNL Port betaald melding? Ik zie uw bericht nog graag tegemoet. Met vriendelijke groet, PostNL

PostNL

Heeft op 07 augustus 2017 om 13:54 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer, mevrouw Quist,

Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben we meer gegevens of aanvullende info van u nodig.

We hebben u daarom twee keer een bericht gestuurd met verzoek om aanvullende informatie. Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen.

Wij gaan er dan ook vanuit dat uw klacht inmiddels op een ander wijze is opgelost. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

Met vriendelijke groet,
PostNL

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door SQ0502